• bg1

ZuoGong County appartene à ChangDu City, Tibet.ZuoGong hè una di e zone più povere in tutta a Cina.

U compitu principale di stu prughjettu hè di risolve u prublema di alimentazione di 9,435 persone in 1,715 famiglie in 33 paesi amministrativi in ​​Bitu Township di ZuoGong County.Issi paesi sò assai remoti, a ghjente chì campa in questi paesi hè turbata da a mancanza di energia.

U guvernu cintrali attribuisce sempre una grande impurtanza à u sviluppu ecunomicu di a Regione Autonoma di Tibet.A migliurà e cundizioni di travagliu è di vita di l'agricultori è di i pastori è l'aumentu di i so ingressi deve esse a primura priorità di u guvernu.Attualmente, u conte di ZuoGong si basa in stazioni idroelettriche lucali per l'alimentazione elettrica.Cù l'aumentu di a dumanda di energia, u prublema di carenza di energia hè diventatu più seriu.U guvernu hà decisu di fà investimenti per migliurà l'infrastruttura elettrica.

U prugettu tutale hè EPC à u gruppu di ingegneria energetica di China Shanxi electric power design Institute Co., Ltd A nostra cumpagnia hè u fornitore per furnisce a torre di linea di trasmissione per stu prughjettu.

U prugettu hè un prugramma naziunale "help-the-poor". Una nova substazione 110kV serà custruita è una substazione precedente 110kV serà allargata in stu prughjettu.A lunghezza tutale di a linea di trasmissione hè di 125 chilometri è a torre di 331 set sò incluse.

Semu assai fieri di esse u fornitore di stu prughjettu.A prima data di spedizione era in u periodu di tempu chì u COVID-19 era sbulicatu in Cina.Per assicurà u prucessu di u prugettu, tuttu u persunale di a Torre XY era tornatu à l'uffiziu cù maschere è hà pigliatu u risicu altu di esse infettatu da u virus.In u tempu di impegnu, avemu finitu tutti i 331 set tower à a cumpagnia di custruzzione.i travaglii chì avemu fattu sò stati ringraziati da i clienti è u guvernu lucale.A nutizia di trasfurmazioni di u prughjettu hè stata informata da a Televisione Centrale Chine-13.

nutizie-3
nutizie-11
nutizie-21

Tempu di post: Dec-16-2018

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi