• bg1

U 16 di marzu,XY TOWER hà avutu una ricezione per u primu batch di clienti di Myanmar in 2024, marcà un novu principiu per a cooperazione trà e duie parti.
Sutta l'accolta calda, i clienti scontru cù Willard è u sgiò Guo, è anu visitatu l'attellu di produzzione di torre di a Cumpagnia. Hanu visitatu uazzaru angleattellu,monopoluattellu, labburatoriu spirimintari, è centru tecnicu in ordine per acquistà una cunniscenza più prufonda di u prucessu di pruduzzione torre è forza tecnica di Xiangyue Company.

Durante a visita di u cliente à l'attellu di pruduzzione ditorri di cumunicazione,torri di trasmissioni,èmonopoli, l'ispezioni di qualità in situ sò state realizate nantu à i prudutti trasfurmati, cumprese a dimensione, u grossu, u spaziu di i buchi, etc.torri di telecomunicazione, torri di trasmissione,monopoli, è altri accessori di torre prodotta da Xiangyue Company sò stati assai elogiati. In particulare dopu avè osservatu a prova di tensione di e materie prime in u laboratoriu, u cliente hà spressu a piena fiducia in a qualità di a materia prima di Xiangyue Company.

À u centru tecnicu, i dui partiti avianu scambii detallati è discussioni nantu à u prossimu prughjettu di cuuperazione - u disignu è a stallazione di custruzzionemonopoli, ponendu una basa solida per a cooperazione futura.
Questu hè digià u quartu annu di cuuperazione trà i dui partiti, è avemu digià ghjuntu à un accordu di cooperazione nantu à prughjetti cum'è llkVtorre di linea di trasmissione di u fiume ,Steel angulareèU acciaio, èTorre di linea di trasmissione 66kV. I dui lati sò più cunfidenti in a cooperazione futura. Xiangyue Company hè grata per u sustegnu è a fiducia di i so clienti è spera di stabilisce un partenariatu più longu è stabile. À u listessu tempu, Xiangyue Company hà da cuntinuà à fà sforzi per cuntribuisce à a custruzzione di Myanmarelettricitàècumunicazionerete, è furnisce i clienti cù prudutti è servizii di torre di più alta qualità.

AW
AD
AE
AS

Tempu di post: 25-mar-2024

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi