• bg1
nutizie 1

HEFEI - I travagliadori chinesi anu appena finitu una operazione live-wire nantu à a linea di trasmissione di corrente diretta 1,100-kv in a cità di Lu'an in a pruvincia di Anhui in Cina orientale, chì hè u primu casu in u mondu.

L'operazione hè ghjunta dopu una inspezione di drone quandu un patrulleru hà truvatu un pin chì duverebbe esse fissatu nantu à una pinza di cable di una torre mancante, chì puderia influenzà l'operazione sicura di a linea. L'operazione sana hà pigliatu menu di 50 minuti.

"A linea chì unisce a regione autonoma Xinjiang Uygur di u Nordu-Ovest di a Cina è a parti miridiunali di a pruvincia di Anhui hè a prima linea di trasmissione DC 1,100-kv in u mondu, è ùn ci hè micca una sperienza previa in u so funziunamentu è mantenimentu", hà dettu Wu Weiguo cù Anhui Electric Power. Transmission and Transformation Co., Ltd.

A linea di trasmissione di energia DC ultra-alta tensione (UHV) da ovest à est, chì si estende per 3.324 chilometri, passa per Xinjiang, Gansu, Ningxia, Shaanxi, Henan è Anhui in Cina. Pò trasmette 66 miliardi di kilowatt-ora d'electricità annu à a Cina orientale.

UHV hè definitu cum'è una tensione di 1.000 kilovolts o più in corrente alternata è 800 kilovolts o più in currente direttu. Si pò purtà una grande quantità di putenza nantu à longu distanzi cù menu perdita di putenza cà i più cumunimenti usati 500-kilovolt linii.


Tempu di Postu: Nov-06-2017

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi